AZ ÉRTÉKESÍTŐI ÉLMÉNY ügyfélélményt garantál

Értékesítői viselkedés és kommunikáció

Nyílt tréning

Helyszín:
Rubin Hotel

1. modul időpont:

2024. május 13-14.

további dátum opciók egyeztetés alatt

TUDATOS VEZETÉS fenntartható eredményesség

Vezetői viselkedés és kommunikáció

Nyílt tréning

Helyszín:
Budapest

Időpont:

2024. május 13-14.

Tudatos vezetés a fenntartható eredményességért

Vezetői viselkedés és kommunikáció

Nyílt tréning

Helyszín:
Budapest

Időpont:

2024. május 13-14.

Az értékesítői élmény program moduljairól

A modulok külön-külön is igénybe vehetőek,
de javasoljuk a sorrend betartását.

Sales folyamat és kommunikáció

A céltudatos sales folyamat sikeres megvalósításához szükséges készségek fejlesztése.
Fókusz az értékesítői szereptudatosság kulcspontjain: vevőorientáció, céltudatosság, proaktivitás.

Sales stratégia,
szegmetnálás

Ügyfélportfólió elemzés elsajátítása, hogy a potenciálit minél jobban kiaknázzzuk fenntartható módon.
Eredmény: elemzés-tervezés-megvalósítás egyre önállóbban és proaktívabban, stratégiai gondolkodás.

Önismeret és
„emberismeret”

Önmagunk megismerése, megértése fontos kiindulópont a jó üzleti, emberi kapcsolatok felépítéséhez.
Az emberi viselkedéstípusokhoz való illeszkedés az értékesítési kommunikáció hatékonyságát megsokszorozza.

Belső motiváció – Tudatosság – Fenntarthatóság

Ahogy gondolkodunk a témában

A tréning modulok tematikája

A jelentkezés az első modulra szól, minden továbbit egyedileg egyeztetünk, 
így nem jelent elköteleződést mindhárom modulra.

Sales folyamat és kommunikáció
1. modul – 2 nap

  • Az értékesítői szerep
  • A hozzáállás és a tudatosság jelentősége az eredményességben
  • Az értékesítési beszélgetés tudatos felépítése
  • Kapcsolatépítés és bizalom
  • Igények, szükségletek felmérése, megértése
  • Kérdezéstechnika, irányítás, gondolkodtatás
  • Tulajdonságokból előnyök – javaslatadás, érvelés
  • Kifogáskezelés, az ár megvédése
  • Lezárási technikák

■ Value selling ■ Konzultatív értékesítés ■ 3D kérdezéstechnika ■ KAPU modell

Használt modellek

Sales stratégia,
szegmentálás
2. modul – 2 nap

  • Proaktivitás, önállóság és felelősségvállalás a saját területünkön
  • Potenciál és elkötelezettség
  • A szegmentálás, azaz targeting jelentősége és hogyan-jai
  • Értékesítési tevékenységünk elemzése, tervezése
  • Statikus targeting
  • Dinamikus targeting
  • Geotargeting
  • Viselkedés alapú szegmentálás
  • Kulcsvevők – elemzés, tervezés, kezelés
  • Az előrelátás művészete – az értékesítési pipeline

■ Szegmentálás alap modell ■ Targeting, pipeline ■ ETF modell ■ Key Account Management alapok

Használt modellek

Önismeret és
„emberismeret”
3. modul – 2 nap

  • Személyiségünk és viselkedésünk összetevői
  • Típusok előnyei, korlátai
  • Alkalmazkodás
  • Domináns – Ismerkedő – A megfontolt – A diplomtikus
  • Értékesítési kommunikáció viselkedési típusokra szabása
  • Kapcsolatépítés aranyszabályai a különböző típusokkal
  • Igényfelmérés – kinél hogyan
  • Javaslat – kinél hogyan
  • Típsokhoz illeszkedő kifogáskezelés és zárás

■ Szeméyiség modell ■ DISC ■ PIAV ■ Konzultatív értékesítés

Használt modellek

Tanultak alkalmazása

Annak érdekében, hogy a programon tanultak beépüljenek a mindennapokba többféle követő konzultációra van lehetőség.
Csoportos konzultáció
fél napban, vagy egyéni konzultáció 1,5 órában.

Belső motiváció – Tudatosság – Fenntarthatóság

Ha eladás van, minden van!

Az eladásról és/vagy értékesítésről mindenkinek megvan a véleménye és ez a vélemény ritkán pozitív.
Aki elad vagy értékesít sokszor kemény munkának, vagy egyszerűen tehernek érzi az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételt és talán még lelkiismeret furdalást is okoz neki az érzés,
hogy tukmálnia kell, rá kell tolnia az ügyfélre a terméket, szolgáltatást még ha azt egyébként jónak tartja is.
A kiváló értékesítő mindenképp:

  • Proaktív
    gazda szemlélettel ápolja a meglévő ügyfélkapcsolatokat és folyamatosan keresi az új lehetőségeket, a potenciált
  • Céltudatos és vevőoreintált
    első ránézésre, ezek ellentmondó fogalmak lehetnek, de egy jó értékesítő összehangolja ezeket és élménnyé teszi a folyamatot
  • Startégiai gondolkodással tervez
    elemzi az ügyfélportfóliót és a hosszútávú versenyképességet, a legjobb piaci pozíciót célozza
  • Ismeri az embereket
    azonosítja, eligazodik, hatékonyan és tudatosan alkalmazkodik a különböző típusú ügyfélhez a siker érdekében

A mi fő feladatunk eszközt és első sorban belső motivációt biztosítani
a folyamatos, elszánt és alázatos munkához!

Jelentkezési űrlap

Béres Szilvia

Senior szervezetfejlesztő

Üdvözöllek az Értékesítői élmény – ügyfélélmény nyílt tréningünk jelentkezési oldalán!

Arra bíztatlak, hogy bátran jelentkezzetek a program első 2 napos moduljára.
Az űrlap kitöltése semmiféle kötelezettséget nem von maga után.

Jelentkezést követően szinte azonnal felvesszük Veletek a kapcsolatot és egyeztetünk minden további, számotokra fontos részletet.

Várjuk szeretettel jelentkezéseteket!

További javaslataink
a téma kapcsán

Az értékesítői csapat motiváltan tartása igazi vezetői kihívás.
A folyamatosan növekvő és változó elvárás teljesítéséhez nem elég az értékesítői tudatosság.
Elengedhetetlen a következetes vezetői támogatás a legtöbb funkcionális területen.

Tárgyalási készségek

2 x 2 napos tréning

Nagyobb értékű tárgyalások lebonyolítása a fekészüléstől a lezárásig.

Előadási készségek

2 x 2 napos tréning

Előadás ügyfeleknél, a közös gondolkodás, problémamegoldás moderálása.

További javaslataink
a téma kapcsán

Az értékesítői csapat motiváltan tartása igazi vezetői kihívás.
folyamatosan növekvő és változó elvárás teljesítéséhez nem elég az értékesítői tudatosság.
Elengedhetetlen a következetes vezetői támogatás a legtöbb funkcionális területen.

Tárgyalási készségek

Nagyobb értékű tárgyalások lebonyolítása a fekészüléstől a lezárásig – 2 x 2 napos tréning

Előadási készségek

Előadás ügyfeleknél, a közös gondolkodás, problémamegoldás moderálása – 2 x 2 napos tréning

A fenti témákkal kapcsolatos további információkért kattintson alábbi gombra és jelezze az űrlapon, hogy melyik téma érdekli Önöket első sorban.