VÁLSÁGÁLLÓ (együtt)működés

A jövőállóság éles próbája!
Készítsd fel a csapatokat!

VÁLSÁGÁLLÓSÁGI TESZT
7 terület, amit mindenképp tisztán kell látnod!

TUDATOS VEZETÉS fenntartható eredményesség

Vezetői viselkedés és kommunikáció

Nyílt tréning

Helyszín:
Budapest

Időpont:

2024. május 13-14.

Tudatos vezetés a fenntartható eredményességért

Vezetői viselkedés és kommunikáció

Nyílt tréning

Helyszín:
Budapest

Időpont:

2024. május 13-14.

Miért éppen most?

A folyamatos változás szinte már megszokottá vált az üzleti világban (VUCA).
Ugyanakkor a szorongás, ami a válságérzet szeleként csapódik le makro és mikro – az emberek – szinten is és ezáltal gyakran érthetetlen, így törékennyé teszi a fenntarthatóságot (BANI), egyértelműen azonnali beavatkozást igényel!

Szorongás, bizonytalanság 92%
Hozzászokás a változásokhoz 85%
Stratégia megvalósulásának biztonsága 46%
Célokra fókuszáltan befektetett energia 60%

20 év tapasztalat,
több 1000 elégedett résztvevő

Hogyan tartsd talpon a csapatot és a céget?

Vezetői döntéshozatal és stratégiai gondolkodás krízishelyzetekben

  • Tervezz proaktívan, stratégiai oldalról

  • Bontsd le operatívan és valósítsd meg

  • Kezeld érzelmileg is teljesen tudatosan

Mutatjuk, hogy mi szükséges ehhez – mindset és gyakorlat szinten – Válságállóság és vezetői stratégia képzésünkön.

tréning, coaching, workshop, szervezetfejlesztés, kultúra mérés

Válságállóság és vezetői stratégia fejlesztése
Képzés fő legfontosabb témakörei:

1. Stratégiai tervezés és válságkezelés

  • Válsághelyzetek felismerése, előrelátás és proaktív válságtervezés.
  • Pénzügyi rugalmasság kialakítása, tartalékok kezelése, költségvetés
    optimalizálása.
  • Gyors döntéshozatal nyomás alatt, a rugalmasság és hatékonyság szerepe.

2. Válságkommunikáció és vezetői döntéshozatal

  • Hatékony kommunikáció a belső és külső érintettekkel válsághelyzetben.
  • Döntéshozatal különböző válsághelyzetekben: példák, esettanulmányok.
  • Példák sikeres válságkezelési stratégiákra és legjobb gyakorlatokra.

3. Csapatvezetés és motiváció válság idején

  • Csapatok irányítása, motiváció fenntartása válsághelyzetben.
  • Erőforrás-menedzsment válsághelyzetekben: prioritások kezelése.
  • Innováció és kreativitás ösztönzése a csapatokban nehéz időkben.

4. Erőforrások és kockázatkezelés

  • Kockázatelemzés és válságkezelési terv kialakítása.
  • Innováció és változásmenedzsment válság idején.
  • Erőforrások átcsoportosítása és hatékony felhasználása.

Képzés időtartama: 2 nap
csoportra szabott helyzetgyakorlatokkal

Inspiráló volt, izgalmas és sokszor meglepő. Alaposabban megismertem magam, sok mindenre választ kaptam!

Bayer – személyiség alapú fejlesztés

Teret engedtek a számunkra fontos részeknek, ami nagyon tetszett! Köszönöm a lehetőséget!

Denso – menedzser fejlesztés

A játékok teljes egészében átfordíthatók a napi szituációkra és magamra tudok ismerni. Nagyon jól éreztem magam!

Posta Biztosító – rezíliencia & growth mindset workshop

Különösen hasznos volt, hogy nem egy ppt slideshow volt, hanem egyértelmű előadás, jegyzetelés, megbeszélés.

Denso – vezetői tréning

Gördülékenyen, sokat tanultam. Szuper volt!

Merck – sales workshop

Teljesen beépíthető minden az önfejlesztésembe is!

Bayer – rezíliencia tréning

Nagyon jól éreztem magam a tréningen. Az elmúlt napokban furcsa módon nem kellett tudatosan figyelnem a körülöttem lévőkre, mert jobban tudtam rájuk is koncentrálni a napi feladatok és megoldandó problémák mellett.

KEROX Kft. – alkotófolyamattal a vezetőfejlesztésben

Bombasztikusan jól éreztem magam a II. modulon is!
Tényleg mindent hasznosítani tudok!

Fanuc – vezetői tréning

A jó értékesítőknek is van olyan tevékenység, amiben F4 (fontos fejlődie benne)!

Mapei – vezetői workshop

Minta képzés! Szuper élmény! Briliánsan éreztem magam!

TDK – középvezetői tréning

Köszönöm, hogy itt lehettem!
Nem volt erőszakos és ez számomra fontos, de kihozta belőlem, amit kellett.

PNH – vezetői tréning

Rengeteg példával valamennyi „tananyag” nagyon hasznos volt. A tréner rendkívül felkészült, motivált és hiteles!

PNH – vezetői tréning

A változás témakört is tartalmazta a tréning. Az itt elhangzottakkal könnyebb lesz átlendülni a mostani átszervezésen.

Denso – vezetői tréning

Sok mindenben kell változnom. Ha nem veszek részt a tréningen, talán nem jövök rá igőben a hibákra. Remekül éreztem magam!

Autonet – szervíz kommunikáció

Nem ilyennek képzeltem el … nagyon jól éreztem magam! Tetszett, hogy ennyire interaktív volt.

TDK – ügyfélkezelés tréning

Gondolkodásmódot adott! Átfogóan struktúrálta és kiegészítette a meglévő tudásomat. Max csillag!

Posta Biztosító – projektmenedzsment tréning

Kifejezetten tetszett minden aspektusa a tréningnek. Remek élmény volt!

Autonet – szervíz kommunikáció

Számomra a leghasznosabb a generációkkal kapcsolatos tudás. Min dolgozzunk, mit alakítsunk át.
Nagyon hasznosnak tartottam a tréninget, jó lenne folytatni!

TDK – interjútechnika workshop

Dolgozni kell a „vakfoltokon” és az „ismeretlenen”! Ezzel segítek magamon és a kollégáim helyzetén is!

Bachl – teamcoaching

Tökéletes volt a tréning felépítése! A tréner pedig zseniális!

Posta Biztosító – growth mindset workshop

A szemlélet felismerése lesz segítsgemre a változások során. Ha észreveszem magamon, változtatni tudok tudatosan!

Mavir – growth mindset workshop

Általános „megvilágosodás” arról, hogy milyen egysíkúan gondolkozunk.
Feltöltött, inspirált, fantasztikusan éreztem magam!

Keskeny nyomda – sales tréning

Olyan módszert adott a kezembe, amit a mindennapi munkám során tudok használni az eredményesség érdekében.

TDK – ügyfélkezelés tréning

Akinek fontos a cégének a fejlődése, érdemes részt venni a képzésen. Tudom, hogy ebből a két napból profitálni tudok.

Autonet – céltudatos szervíz workshop

94 %

Több, mint 5000 tréning nap átlagos elégedettsége

szervezeti kultúra mérés, mérhető fejlesztés, on the job soft skill mérés, kompetencia mérés, személyiség tesztek, viselkedés tesztek

Kulcsterületek

Ha gond van – vagy jobb esetben még előtte – a legfontosabb a bizalom, a nyitottság és a gyorsaság. Ezt a vezetőnek feladata és felelőssége ösztönözni, elősegíteni, ugyanakkor a saját területén mindenkinek praktívan, de megfontoltan kell cselekednie, ami nem egyszerű!

  • Ügyfélszolgálat – Panaszkezelésből ügyfél élményt!

  • Sales – Válj az ügyfeleid valódi partnerévé!

  • Egyéb funkciók – Egyéni stabilitás csapatban

Kulcsterületnek minősül minden olyan funkció, ami közvetlen kapcsolatban van az ügyfelekkel és/vagy a termelékenység hatékonysága nagyban múlik rajta.

Panaszkezelésből ügyfél élményt

Ügyfélszolgálati képzés
kiemelt témakörei:

1. Ügyfélkapcsolatok kezelése válsághelyzetben

  • Hatékony kommunikáció és ügyfélkapcsolatok fenntartása.

2. Panaszkezelés és ügyfélélmény javítása

  • Konfliktus- és panaszkezelés válságos időkben.

3. Innovatív megoldások az ügyfélélmény javítására

  • Ügyfélélmény fenntartása és javítása nehéz helyzetekben.

Képzés időtartama: 1 nap
csoportra szabott helyzetgyakorlatokkal

Kreatív értékesítési stratégiák

Sales képzés
kiemelt témakörei:

1. Ügyféltárgyalások és kapcsolatkezelés válsághelyzetben

  • Értékesítési stratégiák módosítása a piaci helyzet függvényében.
  • Ügyfélkapcsolatok fenntartása és erősítése nehéz időkben.

2. Értékesítési rugalmasság és kreativitás

  • Alternatív értékesítési csatornák és megoldások bevezetése.

3. Motiváció és eredményesség fenntartása

  • A sales csapat szintű motivációjának és eredményességének fenntartása.

Képzés időtartama: 1 nap
csoportra szabott helyzetgyakorlatokkal

Egyéni stabilitás csapatban


Képzés témakörei bármely funkció számára:

1. Rugalmasság és hatékonyság válság idején

  • Folyamatok alkalmazkodása
  • Költséghatékonyság fenntartása
  • Saját megélések kezelése

2. Biztonság és kockázatkezelés

  • Protokollok bizonytalan, akár válságos időszakokban.
  • Feladatmenedzsment, készlet- és erőforrás gazdálkodás a megváltozott folyamatokban.

3. Kommunikáció és együttműködés

  • Csapatmunka erősítése és hatékony kommunikáció válsághelyzetben.

Képzés időtartama: 1 nap
csoportra szabott helyzetgyakorlatokkal

Mire kapsz választ a kérdőívből?

A válság hard tényezőit a belső moniroing rendszerek láthatóvá teszik. Ugyanakkor ha a hard mutatók még nem jeleznek semmit, de bizonytalanság, óvatosság vagy akár szorongás van az emberekben, elkezd megszületni bennük az igény, hogy támogatást kapjanak a számukra kritikus, ismeretlen helyzetben a vállalattól.

Lásd tisztán, hogy milyen érzések, gondolatok vannak a vezetőkben és a kollégákban az alábbi területeken:

  1. Biztonság és stabilitás
  2. Komunikáció és átláthatóság
  3. Innováció és alkalmazkodóképesség
  4. Csapatmunka és támogatás
  5. Képzések és fejlődési lehetőségek
  6. Kockázatkezelés
  7. Munkamorál és vállalati kultúra
szervezeti kultúra mérés, mérhető fejlesztés, on the job soft skill mérés, kompetencia mérés, személyiség tesztek, viselkedés tesztek

Jelentkezési űrlap

tréning, coaching, workshop, szervezetfejlesztés, kultúra mérés

Béres Szilvia

projektmenedzser, szervezetfejlesztő

Üdvözöllek a Válságálló (együtt)működés képzéseink oldalán.

Örülök, hogy Te is azok közé a proaktív kollégák közé tartozol, aki ha van rá mód, tudatosan megelőzi – és segít másoknak is megelőzni – a tűzoltást.

Kérdéseidet, kéréseidet, jelentkezésedet az alábbi űrlapon küldd el nekem kérlek és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

A kérdezés, sőt, itt még a jelentkezés sem jár semmiféle kötelezettséggel, írj bátran.

További javaslataink
a téma kapcsán

Az értékesítési elvárások teljesítése a csapattal komoly vezetői kihívás, ugyanakkor komoly tudatosságot igényel az egyének, az értékesítők oldaláról is.
Mi, a Sensa, kiemelt figyelmet fordítunk az értékesítők fejlesztésére, hiszem jellemzően kulcszerepük van egy vállalat versenyképességében, sikerességében, fenntarthatóságában.

Tárgyalási készségek

Nagyobb értékű tárgyalások lebonyolítása a fekészüléstől a lezárásig – 2 x 2 napos tréning

Előadási készségek

Előadás ügyfeleknél, a közös gondolkodás, problémamegoldás moderálása – 2 x 2 napos tréning

A fenti témákkal kapcsolatos további információkért kattintson alábbi gombra és jelezze az űrlapon, hogy melyik téma érdekli Önöket első sorban.