Miért éppen most?
A folyamatos változás szinte már megszokottá vált az üzleti világban (VUCA).
Ugyanakkor a szorongás, ami a válságérzet szeleként csapódik le makro és mikro – az emberek – szinten is és ezáltal gyakran érthetetlenné, így törékennyé teszi a fenntarthatóságot (BANI), egyértelműen azonnali beavatkozást igényel!
20 év tapasztalat,
több 1000 elégedett résztvevő
Hogyan tartsd talpon a csapatot és a céget?
Vezetői döntéshozatal és stratégiai gondolkodás krízishelyzetekben
Mutatjuk, hogy mi szükséges ehhez – mindset és gyakorlat szinten – Válságállóság és vezetői stratégia képzésünkön.
Inspiráló volt, izgalmas és sokszor meglepő. Alaposabban megismertem magam, sok mindenre választ kaptam!
Bayer – személyiség alapú fejlesztés
Teret engedtek a számunkra fontos részeknek, ami nagyon tetszett! Köszönöm a lehetőséget!
Denso – menedzser fejlesztés
A játékok teljes egészében átfordíthatók a napi szituációkra és magamra tudok ismerni. Nagyon jól éreztem magam!
Posta Biztosító – rezíliencia & growth mindset workshop
Különösen hasznos volt, hogy nem egy ppt slideshow volt, hanem egyértelmű előadás, jegyzetelés, megbeszélés.
Denso – vezetői tréning
Gördülékenyen, sokat tanultam. Szuper volt!
Merck – sales workshop
Teljesen beépíthető minden az önfejlesztésembe is!
Bayer – rezíliencia tréning
Nagyon jól éreztem magam a tréningen. Az elmúlt napokban furcsa módon nem kellett tudatosan figyelnem a körülöttem lévőkre, mert jobban tudtam rájuk is koncentrálni a napi feladatok és megoldandó problémák mellett.
KEROX Kft. – alkotófolyamattal a vezetőfejlesztésben
Bombasztikusan jól éreztem magam a II. modulon is!
Tényleg mindent hasznosítani tudok!Fanuc – vezetői tréning
A jó értékesítőknek is van olyan tevékenység, amiben F4 (fontos fejlődie benne)!
Mapei – vezetői workshop
Minta képzés! Szuper élmény! Briliánsan éreztem magam!
TDK – középvezetői tréning
Köszönöm, hogy itt lehettem!
Nem volt erőszakos és ez számomra fontos, de kihozta belőlem, amit kellett.PNH – vezetői tréning
Rengeteg példával valamennyi „tananyag” nagyon hasznos volt. A tréner rendkívül felkészült, motivált és hiteles!
PNH – vezetői tréning
A változás témakört is tartalmazta a tréning. Az itt elhangzottakkal könnyebb lesz átlendülni a mostani átszervezésen.
Denso – vezetői tréning
Sok mindenben kell változnom. Ha nem veszek részt a tréningen, talán nem jövök rá igőben a hibákra. Remekül éreztem magam!
Autonet – szervíz kommunikáció
Nem ilyennek képzeltem el … nagyon jól éreztem magam! Tetszett, hogy ennyire interaktív volt.
TDK – ügyfélkezelés tréning
Gondolkodásmódot adott! Átfogóan struktúrálta és kiegészítette a meglévő tudásomat. Max csillag!
Posta Biztosító – projektmenedzsment tréning
Kifejezetten tetszett minden aspektusa a tréningnek. Remek élmény volt!
Autonet – szervíz kommunikáció
Számomra a leghasznosabb a generációkkal kapcsolatos tudás. Min dolgozzunk, mit alakítsunk át.
Nagyon hasznosnak tartottam a tréninget, jó lenne folytatni!TDK – interjútechnika workshop
Dolgozni kell a „vakfoltokon” és az „ismeretlenen”! Ezzel segítek magamon és a kollégáim helyzetén is!
Bachl – teamcoaching
Tökéletes volt a tréning felépítése! A tréner pedig zseniális!
Posta Biztosító – growth mindset workshop
A szemlélet felismerése lesz segítsgemre a változások során. Ha észreveszem magamon, változtatni tudok tudatosan!
Mavir – growth mindset workshop
Általános „megvilágosodás” arról, hogy milyen egysíkúan gondolkozunk.
Feltöltött, inspirált, fantasztikusan éreztem magam!Keskeny nyomda – sales tréning
Olyan módszert adott a kezembe, amit a mindennapi munkám során tudok használni az eredményesség érdekében.
TDK – ügyfélkezelés tréning
Akinek fontos a cégének a fejlődése, érdemes részt venni a képzésen. Tudom, hogy ebből a két napból profitálni tudok.
Autonet – céltudatos szervíz workshop
Kulcsterületek
Ha gond van – vagy jobb esetben még előtte – a legfontosabb a bizalom, a nyitottság és a gyorsaság. Ezt a vezetőnek feladata és felelőssége ösztönözni, elősegíteni, ugyanakkor a saját területén mindenkinek praktívan, de megfontoltan kell cselekednie, ami nem egyszerű!
Kulcsterületnek minősül minden olyan funkció, ami közvetlen kapcsolatban van az ügyfelekkel és/vagy a termelékenység hatékonysága nagyban múlik rajta.
Mire kapsz választ a kérdőívből?
A válság hard tényezőit a belső moniroing rendszerek láthatóvá teszik. Ugyanakkor ha a hard mutatók még nem jeleznek semmit, de bizonytalanság, óvatosság vagy akár szorongás van az emberekben, elkezd megszületni bennük az igény, hogy támogatást kapjanak a számukra kritikus, ismeretlen helyzetben a vállalattól.
Lásd tisztán, hogy milyen érzések, gondolatok vannak a vezetőkben és a kollégákban az alábbi területeken:
- Biztonság és stabilitás
- Komunikáció és átláthatóság
- Innováció és alkalmazkodóképesség
- Csapatmunka és támogatás
- Képzések és fejlődési lehetőségek
- Kockázatkezelés
- Munkamorál és vállalati kultúra
Jelentkezési űrlap
Béres Szilvia
Üdvözöllek a Válságálló (együtt)működés képzéseink oldalán.
Örülök, hogy Te is azok közé a proaktív kollégák közé tartozol, aki ha van rá mód, tudatosan megelőzi – és segít másoknak is megelőzni – a tűzoltást.
Kérdéseidet, kéréseidet, jelentkezésedet az alábbi űrlapon küldd el nekem kérlek és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
A kérdezés, sőt, itt még a jelentkezés sem jár semmiféle kötelezettséggel, írj bátran.
További javaslataink
a téma kapcsán
Az értékesítési elvárások teljesítése a csapattal komoly vezetői kihívás, ugyanakkor komoly tudatosságot igényel az egyének, az értékesítők oldaláról is.
Mi, a Sensa, kiemelt figyelmet fordítunk az értékesítők fejlesztésére, hiszem jellemzően kulcszerepük van egy vállalat versenyképességében, sikerességében, fenntarthatóságában.
Tárgyalási készségek
Nagyobb értékű tárgyalások lebonyolítása a fekészüléstől a lezárásig – 2 x 2 napos tréning
Előadási készségek
Előadás ügyfeleknél, a közös gondolkodás, problémamegoldás moderálása – 2 x 2 napos tréning
A fenti témákkal kapcsolatos további információkért kattintson alábbi gombra és jelezze az űrlapon, hogy melyik téma érdekli Önöket első sorban.